Преместването на дом или офис може да бъде огромна задача, но съставянето на списък и извършването на всички необходими подготовки може да ви помогне да извършите преместването по-лесно. Изготвянето на подробен план с подробни стъпки ще ви помогне да останете фокусирани. Уверете се, че имате бюджет и знаете колко ще похарчите, без да създавате ненужен натиск върху вашите финанси. Трябва да зададете времева линия за всяка стъпка, това може да включва премахване на претрупването, опаковането и почистването. Уверете се, че си давате повече време, отколкото ви е необходимо. Напишете списък с опаковъчните материали и проверете бюджета си, за да видите дали можете да си позволите всички опаковъчни материали и алтернативите, които могат да ви спестят пари. За да улесните преместването си, моля свържете се с CONTAINERS , за да наемете контейнер за сметосъбиране.
Какво трябва да се запитате при предприемането на ход ?
Трябва да си зададете няколко въпроса, когато се подготвяте за преместване. Вписва ли се предпочитаната хамалска компания в моя бюджет? Не забравяйте, наемането на хамали ще намали общото време за преместване на много големи предмети и трябва да се консултирате с тях, преди да ги наемете. Кой мога да помоля за помощ, ако хамалите не влизат в бюджета ми? Дали приятелите ви ще бъдат в готовност за да ви помогнат да опаковате някои от кутиите? Необходимо ли е преместването на застраховката? Получаването на застраховка може да е много важно, ако премествате ценни предмети. Може също да поискате да наемете камион, но трябва да измерите общата квадратура, за да определите разходите си.
Премахване на необходимите вещи преди вашето преместване
Трябва да започнете да организирате вещите си възможно най-рано. Ще е най-добре ,ако можете да отделяте по няколко часа на ден, за да отделите ненужните предмети от настоящия си дом, като най-удобно за вас би било да наемете контейнер за отпадъци , в който може да съберете всички ненужни вещи наведнъж и те да бъдат извозени и изхвърлени . Трябва също така да помислите за прехвърлянето от стая в стая, което ще ви спести време и ще гарантира, че няма да пропуснете нещо. Уверете се, че ще се отървете от всички нежелани и неизползвани предмети, включително продукти и играчки с изтекъл срок на годност.
Трябва да измерите големите предмети в дома си, като например мебелите и е важно да установите дали те ще се вместят в по-малък дом. Сантименталните предмети трябва да бъдат запазени , те могат да включват семейни снимки и ценни подаръци, които са твърде лични, за да бъдат изхвърлени. Опаковайте предметите си по подходящ начин и етикетирайте всички кутии с подробности. Използвайте по-малките кутии за по-тежките предмети и опаковайте инструментите си последно. Трябва да започнете опаковането поне месец преди да се преместите.
Свържете се с CONTAINERS, за да улесните премахването на бъркотията
За щастие, повечето битови предмети се приемат и побират в контейнери за боклук, поради което трябва да се свържете с надеждна компания за наемане на контейнери, след като приключите с премахването на бъркотията. CONTAINERS могат да ви помогнат да планирате гъвкаво отстраняването на бъркотията, което ще ускори и подпомогне плавното домашно преместване. Моля, свържете се с нас днес и ние ще сме там, за да ви помогнем.